خرافات در قطبهای علمی آمریکا

این دانشگاه یکی از معروفترین دانشگاه ها نه فقط در سطح آمریکا و بلکه در جهان است. از سال 1972 میلادی به این سو رسمی عجیب در این دانشگاه آغاز شده است که در طی آن یک پیانو در پایین ساختمانی 6 طبقه قرار می گیرد و سپس پیانوی دیگری از پشت بام بر روی آن پرتاب می شود. در سال 1972 میلادی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که یک پیانوی اضافی داشتند آن را از طبقه ششم محل سکونت خود در خوابگاه دانشگاه به پایین پرتاب کردند و از آن روز به بعد این حرکت به یک رسم در این دانشگاه تبدیل شده است.

دانشگاه ایالتی اوهیو و شنا در استخر منیاتوری دانشگاه
یک رسم عجیب که از سال 1990 میلادی در این دانشگاه به وجود آمده است این است در شب بازی با تیم فوتبال دانشگاه میشیگان به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای تیم این دانشگاه تعداد زیادی از دانشجویان به درون استخر موجود در وسط این دانشگاه که برای زیبایی ساخته شده می پرند. بسیاری این عمل را یک حرکت در حمایت از تیم دانشگاه می دانند و البته باید گفت که هر ساله ده ها نفر از شرکت کنندگان این مراسم به دلایل مختلف دچار مصدومیت شده و راهی بیمارستان می شود.آنها معتقد هستند که این اقدام برای آنها در بازی مورد نظر شانس می آورد.

کالج کارلتون و فریاد کشی در شب امتحان
این کالج آمریکایی در ایالت مینه سوتا دارای رسم عجیبی است که بر اساس آن در شب قبل از پایان هر ترم در ساعت 10 شب دانشجویان این دانشگاه از اتاق های خود خارج شده و برای چند لحظه شروع به جیغ و فریاد کشیدن می کنند و پس از آن دوباره به اتاق های خود بازمی گردند. برای بسیاری از افراد که با این رسم آشنایی ندارند مواجه با چنین وضعیتی در ساعت 10 شب می تواند بسیار ترسناک باشد.آنها معتقد هستند که این عمل در شب امتحان به آنان کمک خواهد کرد تا بهتر امتحان بدهند.

دانشگاه استندفورد و نمایش در پایان سال
این دانشگاه معروف آمریکایی مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خود را در زمین چمن موجود در دانشگاه برگزار می کند که شمامل سخرانی مسئولین و اساتید و همچنین تقدیر از نفرات برتر است. این مراسم که چند ساعت طول می کشد معمولا باعث خسته و کسل شدن حضار می شود. پس از پایان مراسم اصلی دانشجویان با لباس های فارغ التحصیلی در وسط زمین ورزشی به راه می افتند و به اشکال عجیبی راه می روند. بعضی از دانشجویان با خود پلاکاردهایی را حمل می کنند که بر روی آنها جملاتی در مورد تشکر کردن از پدر و مادرشان را نوشته اند.بعضی دیگر نیز اشکال عجیبی را به خود وصل کرده و شروع به حرکت در زمین چمن می کنند.

کالج اوکیدنتال و جشن تولد خطرناک
در این کالج آمریکایی بهتر است که تاریخ تولد خود را پنهان نگاه دارید. یک سنت قدیمی در بین دانشجویان این دانشگاه وجود دارد که بر اساس آن علاوه بر گرفتن جشن تولد برای همکلاسی خود با کیک و هدیه وی را به درون استخری که در وسط دانشگاه است می اندازند.تصویر این استخر را در بالا مشاهده می کنید. مسئولین دانشگاه به صورت قانونی و رسمی این مراسم را ممنوع کردند اما بسیاری از دانشجویان همچنان به این سنت خرافی پایبند هستند. چه در زمستان ویا در فصل تابستان این رسم توسط بعضی از دانشجویان انجام می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 363
بازدید کل : 197664
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1